RHC mannen naar halve finale Silver Cup

De hockeyers van de Rijswijksche Hockeyclub hebben de halve finale bereikt van de Silvercup, het bekertoernooi voor clubs vanaf de eerste klasse. De Rijswijkers wonnen vrijdag in de kwartfinale op het eigen veld aan de Lange Kleiweg met 1-0 van de Utrechtse studenten van UHSC. De enige treffer van het duel kwam op naam van Joost Nieuwenhuis. Maandag is de loting voor de halve finale.

Het bekerduel stond ook in het teken van het ophalen van geld voor de Voedselbankactie die zaterdag plaatsvindt bij PLUS Jongenotter in Rijswijk. Dan wordt ook het bedrag bekendgemaakt dat er vrijdag werd opgehaald.

Bron InRijswijk.com