Toto tot medio 2023 strategisch partner van ADO Den Haag
ADO Den Haag en TOTO zijn een meerjarige samenwerking overeengekomen. Het logo van TOTO zal tot medio 2023 op de mouw van de wedstrijdshirts van ADO Den Haag te zien zijn.
Arno de Jong, Chief Marketing Officer bij TOTO: “TOTO is vanaf haar oprichting in 1957 innig verbonden met de Haagse regio. Het hoofdkantoor van TOTO kijkt uit op het Cars Jeans Stadion van ADO Den Haag. Wij zijn trots dat deze verbondenheid nu tot uitdrukking komt in de sponsoring van ADO Den Haag.”
“We zijn zeer verheugd met de samenwerking met TOTO”, reageert Algemeen Directeur Mohammed Hamdi van ADO Den Haag. “Bij ADO Den Haag is de lokale verbinding altijd groot, maar Den Haag is ook een internationale stad waarbij organisaties met een A-status passen. In dat opzicht is dit een nieuwe mijlpaal voor onze club, die ons meer allure kan geven in en richting de stad. TOTO is een merk dat uitstekend past bij de stappen die we hierin willen zetten. We kijken uit naar een prettige samenwerking.”
Op de foto Mohammed Hamdi (Algemeen Directeur ADO Den Haag-rechts), en Arno de Jong (Chief Marketing Officer TOTO).